2 senelik oyun sitemvar zuperoyun.com diye.
Site en başta joomla idi fakat hitler düşük olduğundan dolayı bunu joomladaki seonun çok iyi olmamasına bağlayıp siteyi flashgamescript.com un scriptine çevirdim,70 dolarda buna bayıldım.Scripte aldım fakat bu scripte tasarım çok zor olduğu için joomla tasarımı aynen geçirttim kimisi 500 istedi işin zorluğundan dolayı, ben 250 ye biriyle anlaştım.Bunada 250 bayıldık.Sonra burada yazdım neden sitenin hiti düşük diye, kodlama hatan var dedi bi abi, seoda eksiklikler var dedi.Onada 150 bayıldık ama işini yapan harbiden düzgün yaptı yani.E tabi bu joomladan oyunları geçirmek içinde adam tuttuk çoğunu ona geçirttik onada 150 ytl verdik.Ben bu siteye toplamda 650 milyondan fazla para harcadım.Verdiğim emekte var tabi.Peki sonuç ne : KOSKOCA bir 0.

Ya anlamıyorum sitenin neresinde problem?Oyunların açıklamalarını kendim yazdım, yani orjinal içerik oluyor bu durumda.Öyle milletten copy pastede yapmadım.Millet link al dedi. 2 si 30k dan fazla hiti olan ve googleda çok indexi olan olmak üzere 4 siteden link aldım buda bana 200 e patladı.Nedir bu ya?Kimisi açıyor siteyi 1 ayda 20k hit, ben mi *enabetim ya?