tam iki gündür r10 a yapılan saldırının kesilmesini bekliyorum...
işlerim sapa sarmaladı ya
saldırıyı yapanlara lanet olsun.!



şimdi kardeşim benim derdim tam olarak şu şekilde.

1-)Seçilen kategoriye göre makale yazılacak.
2-)İlgili kategorideki makaleler kendi kategorilerinde ekrana yazdırılacak.
3-)Ana sayfada son 5 makale yazdırılacak (bilişim,politika,haber,güncel,makale) bunun gibi.hepsinden birer tane son makale yazısı alınıp ekrana çıkarılacak.

ana sayfada da klasik olarak göstereceğim.