tam iki gündür r10 a yapılan saldırının kesilmesini bekliyorum...
işlerim sapa sarmaladı ya

saldırıyı yapanlara lanet olsun.!
şimdi kardeşim benim derdim tam olarak şu şekilde.
1-)Seçilen
kategoriye göre makale yazılacak.
2-)İlgili kategorideki makaleler
kendi kategorilerinde ekrana yazdırılacak.
3-)Ana sayfada
son 5 makale yazdırılacak (bilişim,politika,haber,güncel,makale) bunun gibi.hepsinden
birer tane son makale yazısı alınıp ekrana çıkarılacak.
ana sayfada da klasik olarak göstereceğim.