Arkadaşım kodlarını [php] içine al bir daha böyle karışıyor. Şimdi burda ne yapmak istediğini anlayamadım. Hem içerikleri çekiyorsun bir kategoriye göre, sonra kategorilerin tamamı çekiyorsun, ama hem ilk sorguda hem ikinci sorguda $id tanımlıyorsun.

eğer bir hata vermiyorsa sqle sorgu gönderirken hata gösterimin aç,
<?php 
$sorgu = mysql_query($query_sorgu) or trigger_error(mysql_error(),E_USER_ERROR); 
?>
gibi

İndex sayfasında kayıtları mı göstereceksin, kategorileri mi. Ayrıca o $kat_id değişkeni boş değil değil mi. Eğer bir kategoriye bağlı kayıtları çekmek istiyorsan tek sorguda alabilirsin. Bu konuda bilgi verirsen yardımcı olabiliriz.