Murat Beyde biliyor . Yardımı dokundu hatta. MSN Giremiyoruz şuan.
14/04/2008 22:56 itibari ile cpanel lisansımız de-aktif edildi. . Ticket açtık cevap gelmedi. 4 sefer aradık ABD yi konu ile ilgileniyoruz beklemede kalın diyorlar . Ticketlarımız işlemde. Bugün de aradık yine beklemede kalın diyorlar. Yeni lisans aldık , ücreti felan herşeyi tamam . Aktif olması gerekirken bir türlü olmadı. Gün içerisinde sorunun giderilmesini bekliyoruz. Yani tarafımızdan kaynaklı bir sorun değil.
Saygılarımla
V.Mahir YILMAZ
Ultra Bilişim İnternet Hizmetleri