Konu
Bu Yerleşim Yasak mı?
15-04-2008, 18:26:15
#1
diskjokey85
arkadaşlar şuan sitenin sol menüsü üstünde bağlantı kullanıyorum ve şimdi de altına bir bağlantı daha eklemek istiyorum bu yerleşim yasak olumu acaba?
bu şekilde: