LuGeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ulan ne adamsınız be. iki kuruş için sidik yarıştırıyonuz. biraz fazla kazansanız napacaksınız kim bilir
sidik yarıştıran yok......bi konu açtık 2 tıka güzel para verdi diye bazıları başka boyutlara getirdi konuyu.50 tane bu şekil açılmış konu var ordakiler ne yarıştırıyor kim bilir