haklısın bende pek inanmadım kusura bakma 1. mesajında birsey satana pek inanmam ama hayırlı satıslar gene
alacak olanlar yorum yaparsa daha çok sevinirim.Eğer kazık atacak olsam pin kodunuda girdim içindede 500 dolar var der alır parayı kaçarım.güvenmeyen güvenmez almak isteyen varsa iletişime geçebilir
msn :
doruk@doruk.ws