slm millet,
walla yeni duyduğum bir adsense furyası çıkmış sanırım herkes adsense alıyormuş madem piyasa böle bende elimdeki adsenseleri çıkarıyım dedim
şuan elimde bi tane hesap var.hiç kullanmadım sanırım 8 ay oldu elimi dahi sürmediğim pin kodu saçmalığını girmediğim bu hesabı
10 dolardan satıyorum.Almak isteyen varsa iletişime geçsin.
kolay gele