vmware i sunucuda değilde kendi bilgisayarımda kullanıyorum.
gerek linux gerek windows gayet güzel bir sistem.
normal vmware de bile fiziksel olarak ayırıyor, yani arkada linux çalışırken yüklü olarak, windows da ram in tamamını kullanamıyorsunuz diye biliyorum
Sunucunun ayarlar bölümünden ram i nasıl kullanacağınızı seçebiliyorsunuz VMWARE Server versiyonunda ve ram 4 GB bile olsa üstüne çıkılabiliyor fakat VMWARE ESX Server üzerinde böyle birşey yok. Kaynak havuzları içerisinden bölümleme yapıyorsunuz olmayan bir kaynağıda bölemiyorsunuz.
Bu yüzden VMWARE in ürünlerini de birbirine karıştırmayalım, aradaki farkı anlayalım, dikkat edelim!