Sistem iyiye benziyor ama ringofondan başka reklam yok.Sitede kendilerini o kadar övmüşler yok biz böyleyiz yok bizi taklit ederler yok şöyle yok böyle ama tık başı 0,01 veriyor ve sürekli ringofon reklamları çıkıyor.Ayrıca inatla text reklam gösterme dememe rağmen hala text reklam gösteriyor..

Reklamları siteme koyduğum gibi kaldırdım.Açıkçası değil adsenseye reklamstroye bile rakip olamaz şu anda.

Dahada gelişir umarım sitede söylenen o sözler gibi bi sistem olur.Sitede çok şey yazıyor ama alakası yok reklam servisiyle.