Konu
Yabancilarinda kazanclari dustu
07-07-2005, 17:42:16
#4
karacaoglan
Misafir
Bana kalırsa hergün site açılmasından değil zaten herün açılan siteye kaç kişi giriyorki ? Bence google kendi içinde büyüyor fazla komisyon alıyor...