icebreaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun google optimizasyon ile alakası ne buraya açmışsın konuyu
Aşağı açınca kimse bakmıyor da o yüzden.


My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazık bu tt müşterilerine. Telefon et biraz bağır
Ya ediyorum, hep yakında açılacak filan diyorlar geçiştiriyorlar. Ayrıca 5 dk bağlama süresi sürüyor :S