Manual senin ne kadar tarafsiz oldugunu zaten biliyoruz... Ben yazdigim cevabin ilk bölümünde bu basligi neden açtigimi yazdim... hala anlamamakta israr eden arkadaslar var... Bir daha söylüyorum bence ayni ligden oyuncu kiralanabilmesi etik olarak dogru degil... örnek verdigim lig hariç avrupanin birçok ülkesinde de yasak zaten... kaldi ki bu ülkelerde futbol kültürü Türkiyeden çok daha iyi oturmus onlar bile bu riski almiyor ancak Türkiyede ne hikmetse böyle bir dert yok... Herkes her konuyu saptiriyor... örnek... "Kaçan!? sampiyonlugun bahanesi hazir..."

Yanitin ikinci kisminda ben de kendi görüslerimi yazdim... o görüslerde BJK nin hakki yenen maçlar yoktur puanlari gaspedilmemistir diye birsey yazmadim.. sadece GS ye haketmedigi puanlarin hakemler tarafindan verildigini söyledim bütün sezon boyunca... ki haksiz da degilim...

Neyse isteyen istedigini düsünür... ancak artik her konuya kendi kafasindaki konunun cevabini degil de sorulan sorunun cevabini yazsa insanlar çok daha mantikli olur degil mi?