NFServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
moniker iyimidir ? Godaddy de 39.9 godaddy düşünüyorum
Moniker İyidir.Kalitelidir ve çoğu firmada olmayan bir özellik vardır ; tescil ettirdiğin domaini silebiliyorsun.. sadece 1$ Kendile alıyor gerisini veriyor