Konu
.TW Domain
14-04-2008, 19:25:32
#7
StarBacK
Üyeliği durduruldu
NFServers adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
moniker iyimidir ? Godaddy de 39.9 godaddy düşünüyorum
Moniker İyidir.Kalitelidir ve çoğu firmada olmayan bir özellik vardır ; tescil ettirdiğin domaini silebiliyorsun.. sadece 1$ Kendile alıyor gerisini veriyor