kiralamalı tabiki bonservisi bir takımda diye oranın tapulu malı değil ya kendini geliştirmek göstermek isteyecektir özellikle eski takımına karşı iyi oynamalı ki medya verdiniz ali'yi sizi şampiyonluktan etti desin de bir dahaki sezon kadroya alınsın eski takımında