Konu
Kiralik oyuncu...
14-04-2008, 12:51:43
#10
eviL
triangle adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fenerbahçeli'lerin şimdiden kılıf arayışına girmeside diyebilir miyiz buna
+1905 diyorum başka birşey demiyorum