Konu
Script İstek Sayfası
30-08-2005, 19:43:07
#153
SweetDreams
Misafir
Bendede var ama wareze bende karşıyım. Bende açıcam ama linsanslısını satın alıp öyle açıcam. ***** çok kötü bişi. Scriptler var takıldığım yerlerde benzer kodlar diye inceliyorum bilgimi pekiştiriyorum. Ama hiç birini açmıyorum.