Deli dana çok sağol güzel bişey oldu. iki tane sorum olacak.
1) ben bu nu mp3 çalar tarzı olarak yaptım. Playlist.asx de yeni mp3 girdiğimde veya yerlerini değiştirdiğimde önceden siteye girenler yine eskisi gibi görüyor. Sanırım cookilerden kaynakjlanıyor. ben bunu nasıl değişiklik yaptığımde herkeste düzelir.
Diğer sorumsa her siteye girildiğinde liste sıralamasına göre müzikler çalıyor. Bunu rastgele nasıl yaparım. her girdiğinde aynı parça yerine rastgele bir başka parça çalsın
Yardım edenlere şimdiden thanks

ayrıca +rep te sizi bekliyor