Merhabalar. Sizde de bazen oluyormu, sunucu gidiyor. En fazla 1 gün kapalı oluyor ama çok sinir bozucu birşey. Ne ftp, ne mysql nede site açılıyor. Mesela şuanda gene yok... Sayfa görüntülenemiyor diyor.