forumu istersen sen yönet.seni alakadar etmez benim attığım postlar.herkes işine baksın.benimle onun arasındaki konuşmalar kimseyi alakadar etmez.ayrıca phpciyim ben postla falan işimde olmaz.
Kimseyi alakadar etmeyen gereksiz konuşmalarını insan kaynakları bölümünde yapamazsın.Seninle onun arasındaysa pm'le Konuşun,msn'le konuşun.
Buraya İş için konu açıldıysa iş konuşulur.Saygısızlık Yapma...