PTT'ye gidiyorsun sıra numarası alıp gidip gişeye ben posta çekimi internet şubesinde kullanabilmek için bir forum doldurmam gerekiyor bana yardımcı olabilirmisiniz diyorsun. Kadın yada bay kim varsa artık sana dilekçeyi veriyor ismini soy ismini ve adresini yazıyorsun birde imza atıp veriyorsun kadına. Sonra evine geçici şifren geliyor(15 gun sonra sanırım) ve onaylandığına dair mail geliyor. Geçici şifreni girerken dikkat et okunmaz şekilde geliyor resmen. 3 defa yanlış girince bloke oluyor araman gerekiyor. Benimki bloke oldu, aradım Ankara'yı bana yardım eden kız hiç birşey bilmiyordu yarım saat uğraştı yapamadı. Kapattım teli.
olay bu yani (: