bende sırf üyeligim olsun diye üye oldum facebook,netlog gibi bikaç siteye ama 3-4 ayda bi bakıyorum ancak.oda çevremdeki biçok arkadaşın bu tarz sitelerin müdavimi olmasından dolayı.butür sitelerden bulunan aşka açıkcası ben inanmıyorum.sürekli birlikte oldugunuz,yüzyüze görüştügünüz bi insanı dahi tanımak- güvenmek çok zor iken sadece msnde,sitede yazıştıgınız birisine kendinize kaptırmak bence saçmalıgın önde gideni...