numarasına bağlı olarak iyi fiyat veririm.. yani elimde böyle bir numara zaten var 35 milyon a almıştım o zamanlar şuanda piyasası nedir tam bilmiyorum ama neyse görüşürüz en azından fikir edinmiş olurum ama kalite bir numara bulursam tabiki alırım..

Crash sağolsun birkaç numara buldu yarın fiyatları hakkında görüşüp makul olanları almayı düşünüyorum.. konuştuktan sonra foruma yazarım piyasasını.