malesef böyle yazmazsam konumla alakasız mesajlar gelmeye devam edecekti..

dikkatini çektimi bilmiyorum ama konu başlığı "numaralarınızı değerlendiriyorum" değil...

teşekkürler vakit ayırdığınız için