netloga üyeyim
ama sırf eglenmek için . ne kadar i*ne, kaşar, lezbiyen gay varsa orda.
sitresli bi günün ardından bi kaç saat netloga takılmak iyi geliyor(gülmek açısından)
facebooka da üye oldum ama şimdi kullanmıyorum. eski bir arkadaşı bulmak için üye oldum onuda bulamadım.