haramdır vs.. onları herkes biliyor ama benim yaklaşmak istediğim kısmı bu siteler olmazsa insanlar bence daha faydalı şeylere yönelecektir.Ha diyeceksiniz yer mi yok gider cd alır vs... olabilir, alan olur mutlaka ama almayan kişide çoğalacaktır,kimse internetteki kolay erişimi bulamaz bu yüzdende çoğu kişi daha hayırlı şeylere yönelecektir benim şahsi görüşüm