Konu
Arkadaşlık sitelerine takılıyormusunuz ?
13-04-2008, 11:18:35
#4
strhost
Üyeliği durduruldu
MBD adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
firefox kullanıyorum ie den nefret ederim .. Niye abi merak ettim .. herkez bu tür şeylerle uğraşıyor
eskiden int cafeye gidince millet counter-half life v.s oynardı imdi netlog-facebook
tecrübe nedir?
hayatta yenilen kazıkların toplamıdır...