MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
firefox kullanıyorum ie den nefret ederim .. Niye abi merak ettim .. herkez bu tür şeylerle uğraşıyor
eskiden int cafeye gidince millet counter-half life v.s oynardı imdi netlog-facebook
tecrübe nedir?

hayatta yenilen kazıkların toplamıdır...