strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dışarı çık hava al cafelerde dolaş firefoxun veya internet exlplorerin sana faydası yok
firefox kullanıyorum ie den nefret ederim .. Niye abi merak ettim .. herkez bu tür şeylerle uğraşıyor
eskiden int cafeye gidince millet counter-half life v.s oynardı imdi netlog-facebook

edit: r10 un sosyal bölümünü o siteler değişmem walla . burdaki herkezi seviyorum . herkez wm herkez ADAM gibi adam en azından.