Evet arkadaşlar böyle bir şey sorasım geldi. Ben hiç takılmadım bu sitelere facebook, netlog v.s nedir bu sevda takılanlara sormak istiyorum ;
karşınızdaki kızlarla muhabbet ediyorsunuz ii güzel . belki çıkmaya başlıyorsunuz. ama sanal ortamda onun bunun herkezin aynı kızla konusması üstelik sizinde sevgilinzi olması sizi rahatsız etmiyormu ? Veya ne gibi sebeplerden bu sosyalleşmek uğruna açılan sitelerde dahada Anti-sosyal oluyorsunuz. ?
Sosyallik vaad eden bu tür siteler bence bu sitelere takılanları reel hayattan dahada uzaklaştırıyor. [Benim fikrim böyle] Herkez o tür yerlere ego larını tatmin etmek için mi yoksa harbidende yanlızlık yüzünden mi takılır ? [Bu sorumda herkez için ]