Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
vmware i sunucuda değilde kendi bilgisayarımda kullanıyorum.
gerek linux gerek windows gayet güzel bir sistem.
normal vmware de bile fiziksel olarak ayırıyor, yani arkada linux çalışırken yüklü olarak, windows da ram in tamamını kullanamıyorsunuz diye biliyorum