pek doyurucu olmadı açıkçası ama ilginiz için teşekkürler...
evet arkadaşlar bekliyorum bu konuda detaylı bilgilerinizi biran önce öğrenip işe koyulmam lazım çok işim var .)
nasıl kullanmalıyım? subdomain olarak kullanıcaksam sitemap i nasl yapmalıyım? ayrı domain olarak görücekse bana faydası ne :S vs vs