selam arkadaşlar

siteye sırf biraz hareket gelsin diye bi animasyon ekledim yaw iyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum
olayu şu bi kız çıkıyor sağ köşeden bıdıbıdı bişe diyor gidiyor yaw arkadaş ben bunu ekledim sitenin hit i arttı

nasıl bir sapık zihniyet bu kızı konuşturup muhabbet mi ediyorlar ne anlamadım ama site girişi baya bi arttı online takip ediyorum ama firefox cular kusura bakmasın çıkmıyor onda :C ya bi tanesi geldi msnden bu kız sizin ofiste mi çalışıyor diye sordu

ne diyeceğimi şaştım evet cep numarasını verim istersen dedim.
arkadaşlar bu kadar mı kötü vaziyet
www.hostcin.com