4.0 için gün sayıyorum
Bende aynı şeyi düşünüyorum. 3.7'ye geçmeden 3.6.9'dan 4.0.0'a geçeceğim.
3.7 çok fazla gereksiz şey barındırıyor içinde. Tag eklentisinin entegre biçimde gelmesi dışında çok kullanışlı özellikler eklenmemiş..

Sistem kaynaklarını çok kullanmasını saymıyorum bile varın gerisinis siz düşünün..