Paypal kullanımı eskiden webmasterlar arasında dahi yaygın değildi. Şimdi bu sistemler iyin normal userlerde dahi paypal oldu. Haylen wm arkadaşlarda paypal diyince hönk diyenler var dimi. Ya konuyu açan ve mesajlaşan arkadaşlar, inanın burdan çok garip gözüküyonuz. Açmayın şöyle konular şu foruma. Hakkatten sinir oluyorum. Gidin wm olmayanların olduğu forumlarda açın. Onlar user, onlar uğraşır. Bizim işimiz farklı. Bu şekilde konu açanları banlayın ya. Valla gına geldi.
Senin işin farklı ise o konularda takılabilirsin dostum dikkat edersen bu internetten para kazanma sanatı adı altında açılmış bi konu he pts konusu altında açılabilirdi ama tespitin yanlış bence.Çünkü ben wemaster değilim bende bu konuları bu konu altında takip ediyorum ne yapacaz şimdi??
internetten para kazanma sanatı bölümündesin bu iştende para kazanılıyor sen neyin derdindesin?
Vay bişeysine koyim R10 mu burası? Şerefsizim foruma ara vermek yaramamış. Ne hale gelmiş böyle ya. Sanki misafir gibiyim. Ana sayfadaki "Webmaster Forum" yazısına kanıp üye olmuştum. Yoksa ne işim var. O zaman sizde ana sayfaya girmeyin

Ne günlere kaldık ya. 1-0 öndeyiz. Konuyu açan arkadaş haylen -1 de. Verin repleride ortamı yeşillendirin bari biraz. Haylen söylüyom. Gerenksiz başlık görüşündeyim haylen.