belki de eklenmiyordur, icerikekle.php'yi kontrol et derim. çok karışık olmuş ben hiçbişi anlamadım, ne yapmak istediğini anlamadım. sadece sonsuz yönlendirmeyi ortadan kaldırmak için tahmini bi kod yazdım.
büroda 3 acemiyiz, 3 acemice böyle kod yazdık işte.
herkes bildiğini koydu ortaya abuk sabuk birşey çıktı

şimdi bunu silip atsam daha düzenli hale getirmem kolay olur mu ?
kullanmaya çalıştğım editör ismi TinyMCE'dir bu arada.