Sende o zaman mirc'e ilk girdigin zamanlar abaza oldugunu kabul ediyorsun yani ? peki sen nerden biliyorsun mirc'e girenlerin zeka seviyelerini senin derecelendirdigin gibi bir zeka seviyelerine sahip oldugunu? ayrica tr'de sohbet ve mirc disinda en az onlar kadar ve bu kategorilerden daha fazla hit alan sitelerinde mevcut oldugunu herkes biliyor, nasil olurda bunlarin kiyaslamasini yaparsin oda apayri bir problem. ek olarak mirc'ten sohbet'den para kazanan insanlarin var oldugu konusundada bilgi kisitliligi mevcut sanirim, ve öyle adamlar taniyorum ki hem gercekten webmaster hem sohbet sitesi var, hem mirc'e giriyor, hemde yeri geldiginde sohbetini ediyor. Madem bu kadar uzaksin irc'den gerekli gereksiz sallama. Benim hakkimda hic bir bilgiye sahip degilken bu denli abes kacan cümlelerden uzak durmani umarim, evet insanlar mirc'e giriyor diye insanlarin zeka seviyesinide ölcemezsin.
kos, beni sende tanimiyorsun. ayrica söyleneni "en az" sen kadar iyi anlarim. bende mirc'e girmiyorum ve benimde mirc ve sohbet sitem yok. benim takildigim nokta onun üslüp yanlisligidir. söylenen hususlarda celiskiye düsüyorsunuz. hem onun söyledigini savunuyorsun hemde "Sohbet işi yapipta mirce giren kisiler elbet vardır" gibi ilimli bir cümle kullaniyorsun. Kusura bakmayin ki khaled mardam bey ilerde mirc icin böyle yorumlar yapilacagini kestirememis. Mirc iyidir, güzeldir, eski tadi vardir, yoktur.. birakin bunlari giren insanlar kendileri yorumlasinlar ve tercihini yapsinlar. cocuklar, abazalar vs.. sizce ne kadar hos?