Ben daha önce css belirlemek için buna benzer bir şey uyguluyordum sende bundan yola çıkarak bir şeyler yapabilirsin.

   <?php
$tarayici    = strtolower($_SERVER['HTTP_USER_AGENT']);
if(preg_match("/firefox/",$tarayici)) {
    echo '    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="firefox.css">' ; }
 else {
    echo '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="defirefox.css">' ; }
?>
Echo yazan yerleri kafana göre düzenlersen sanırım istediğin olur.

vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesela ziyaretci

explorerla girince başka, firefoxdan girince başka kod ekrana basılsın istiyorum.

yardımlar için şimdiden teşekkürler.