Yapamayan beceremeyen kısa yoldan satıcıya atar suçu.Satıcının bu kuponu bedava aldığını düşünmesindendir sanırım.900 e yakın kupon sattım hem burda hemde yabancı forumlarda.Bir tane yabancı gelipte neden çalışmadı demedi ama sağolsun bizim arkadaşlar çalışmadı paramı ver foruma yazıyorum tarzı mesajlar hepsinede paralarını verdim eğer ondan sonra çalıştıysa yine hakkım helal olsun ama ayıp.Bazı şeyleri bulup getiriyor insanlar bunların kıymetını bılın