Aynı dert bende de var abi.Kac gun hatta hafta oldu 28 ytl yatırdım.Halen reklamlar cıkmıyor.Mesaj attım cevapta vermiyor google müşteri hizmetleri.Bir yardımcı olabilecek kimse yok mu?Kısa bir tanıtım yapsa.Ne dersiniz?