Yalnız anasayfayı frame içine alıyor index.php şeklinde, bu yüzden anasayfada bulunan bi adsense tıklanınca o sitede de bu radyo paneli üstte çıkıyor. Yani dereye tklarsan tıkla frame içerisinde aşağıda açılıyor. Bu yasak olabilir gibime geliyor. Var mı bu konuda başına talihsiz bir olay gelen?