Konu
Mylesef
10-04-2008, 01:49:38
#2
SaFaa
eskiden bayanların yapmaya çalıştığı beleş forumlara benziyor
çok ışıl ışıl olmuş.
kötüleme yapmıyorum ben sadelikten yanayım pek beğenmedim.
ha bide içerde "emo"lar falan varsa ben almıyım