eskiden bayanların yapmaya çalıştığı beleş forumlara benziyor çok ışıl ışıl olmuş.

kötüleme yapmıyorum ben sadelikten yanayım pek beğenmedim.

ha bide içerde "emo"lar falan varsa ben almıyım