mirc daha populer bile değilken bende giriyodum.ama mantıklı olalım belli bir zeka kesimine hitap ettiği tartışılmaz.Hit alma nedeni belli tr de interneti hala abazalığa bir fomul olarak görüyor millet. Kaç kişi internet kafelerde vs. yerlerde faydalı bi bilgi için bulunuyor %1-8 arası.Şu anda bu site üzerine kayıtlı bir çok kişi internete girdiği sürenin çoğunu irc ortamında geçiriyor ( para kazanma hedefi olanlar dışında) ?
Senin zeka seviyende ortada hiç kimse bir başkasının düşünce ve fikirlerine bakarak uyuz olamaz.Olanda zaten uyuzdur tedavisi gayet basittir.