Arkadaşım eline sağlık bi bölümünü hallettim. Mp3 lerin adresini kaydettim ve radyolist.asp olarak kaydettim şu an mp3 ler çalışıyor. Ama ben bunun radyo tarzında olmasını istiyorum. Başka radyo sitelerinden çekmek istemiyorum. radyolist.asp deki mp3 ler sırayla değilde rastgele çalmasını istiyorum. Siteye tekrar girildiğinde aynı mp3 ler yeniden başlıyor. Bunun yerine örneğin ilk girişte 12. mp3 2. girişte 50. mp3 v.s. çalmasını istiyorum. Sırayla oldumu sürekli dinlendiğinde insanın canı sıkılıyor Ben bile sıkıldım bunu rastgele nasıl yapabilirim?? Bide şu an sitede media player ile çalışıyor. Bunun yerine indirdiğim görünüm dosyasındaki radyo şeklini nasıl kullanabilirim. Play Stop v.s. tuşları etkili olması gerekiyor.
Yardımlarınızı bekliyorum.

Teşlekürler Kolay gelsin.

Edit: Şu an sitede aşağıdaki gibi görünüyor



Kırmızı renkle işaretlediğim media playeri kulanmak istemiyorum. Onun yerine onun arka plan resmindeki radyo sistemin kullanmak istiyorum. mavi ile işaretlediğim tuşların çalışması gerekiyor