hayır yok:S bazı postcu uyanık arkadaşlarımda bana gelip elindeki işler bana actırıyor yarı fiyatına tabi bunu ögrenince ben sinirleniyorum ama benim için fark etmez ÇALIŞAN DEMİR PASLANMAZ...