frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama zati eflasyon belli:S bende ozmn en yakın zamanda biraz fiyatları yükseltiyim: ardaşlara ayak uyruruyum:S
gerçekten iyi bir karar olur bizlere ayak uydurman
belli bi fiyatımız olursa daha kolay iş buluruz