Konu
anlamadıqım bişi var
09-04-2008, 23:39:29
#5
mustafapeksoy
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ama zati eflasyon belli:S
bende ozmn en yakın zamanda biraz fiyatları yükseltiyim:
ardaşlara ayak uyruruyum:S
gerçekten iyi bir karar olur bizlere ayak uydurman
belli bi fiyatımız olursa daha kolay iş buluruz