Konu
anlamadıqım bişi var
09-04-2008, 23:37:27
#3
frmpostcusuyum
ama zati eflasyon belli:S
bende ozmn en yakın zamanda biraz fiyatları yükseltiyim:
arkadaşlara ayak uyruruyum:S