Konu
Bu Eklentinin Adı Ne
09-04-2008, 09:47:48
#6
Kasili
Onurss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Site bizim serverde barınıyor ve o modulun çalışması için sunucuda jhead modulu kurulu olması gerekiyor.Bilginiz olsun.
Onuda kurarım birazcık kurcalıyım şunuda
Teşekkürler
_Kaos_
Sıkıştığım yerde çalarım gene kapını kovma hee