Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site bizim serverde barınıyor ve o modulun çalışması için sunucuda jhead modulu kurulu olması gerekiyor.Bilginiz olsun.
Onuda kurarım birazcık kurcalıyım şunuda

Teşekkürler _Kaos_ Sıkıştığım yerde çalarım gene kapını kovma hee