yinede ucuz yırttım. allahtan domaini ordan almamışım
yoksa ben ne yapardım demi :P
kuzey haklısın izmirin göbeği alsancakta heryerde daha doğrusu yerlerde arabaların sileceklerinde denizwebin arkadaşlık sitelerini görüyorum
demek meşhurmuş