TC kimlik no dan bir bilgiye ulaşamadım, bilgilerini de birisiyle paylaşmam.

Dava açacak olsam 900 dolar çarpıldıktan sonra açardım, uğraşacak vaktim yok. O para bir şekilde o şerefsizden buram buram çıkacaktır.

Neyse artık, yöneticiler bilmiyorum zahmete girip geçmişi incelerlemi artık umrumdada değil. Kimse birşeyi tınmıyor bende tınmıyorum artık salladım boşa...