Madem hesabın çalındı, geri alamadın ne diye sildirmiyorsun. O hesabı kullanan yüzünden 900küsür dolar dolandırıldım ve bunun sebebi sensin, senin ihmalkarlığındır. Nerden bileyim ben şimdi senin hesabını çaldırdığını ve/ya o dolandırıcının sen olmadığını?